Loop niet langer verkoop mis met de betaalpagina’s van Kennis.shop

Automatiseer betaalpagina's

Door Christ'l van der Burgt

"Ik ben Christ'l van der Burgt, webdesigner, grafisch ontwerper en eigenaar van Ontwerp van C. Gedreven, leergierig, betrokken en een harde werker die vol passie ergens voor gaat. Ik leg graag karakter in mijn ontwerpen. Niet dat van mij, maar dat van mijn klant. Ik vertaal graag de passie en het verhaal in een mooi ontwerp. Connectie en impact maken voor de juiste doelgroep vind ik daarbij belangrijk."

Wil je je online verkoop boosten? Een goed ontworpen betaalpagina maakt het verschil tussen een bijna-verkoop en een betalende klant. In dit artikel laat ik zien hoe je met Kennis.shop een betaalpagina te creërt die niet alleen functioneel is, maar ook je merk versterkt. Ik leg ook uit waarom ik als webdesigner Kennis.shop aanraad voor ondernemers die kennis en diensten aanbieden.

In dit artikel:

  1. Wat is een betaalpagina
  2. Het belang van een aantrekkelijke betaalpagina
  3. Wat maakt een betaalpagina effectief
  4. Waarom ik werk met Kennis.shop
  5. Korting op de aanschaf

Wat is een betaalpagina

Een betaalpagina is waar de magie gebeurt: de koopknop verandert in een ‘dankjewel’ pagina. Dit is de pagina die verschijnt nadat een klant heeft besloten om te kopen. Hier wil je dat de bezoeker de laatste stap zet en de aankoop afrondt. Het is dus essentieel dat deze pagina soepel werkt.

Een goed ontworpen betaalpagina kan het verschil maken en een klant van ‘misschien’ naar ‘zeker weten’ brengen. Het is de plek waar je de klant overtuigt van de waarde van je product of dienst. De betaalpagina is de laatste stap voor een klant om tot aankoop over te gaan. Daarom is het essentieel dat deze pagina overtuigend en gebruiksvriendelijk is ontworpen. Een slecht functionerende of onprofessioneel ogende betaalpagina kan ervoor zorgen dat een klant afhaakt, zelfs op het laatste moment.

Het belang van een aantrekkelijke betaalpagina 

Een goed ontworpen betaalpagina biedt ook de mogelijkheid voor een upsell. Dit betekent dat je naast je hoofdproduct een extra product aanbiedt tegen een aantrekkelijke prijs. Dit stimuleert de verkoop en verhoogt de waarde van elke transactie.

Wat maakt een betaalpagina effectief

Een effectieve betaalpagina is snel, toegankelijk en gestroomlijnd. Het presenteert de voordelen helder en nodigt uit tot aankoop met overtuigende elementen zoals testimonials en FAQ’s. Bovendien biedt het kansen voor extra verkoop door middel van upsells.

Voorbeeld van Kennisshop betaalpagina voor je website omzet maken

Waarom ik werk met Kennis.shop

Als webdesigner kan ik zelf betaalpagina’s maken, maar dat vereist vaak een zwaarder systeem zoals WooCommerce. De betaalpagina’s van Kennis.shop hebben een doordachte lay-out en zijn gemakkelijk zelf te maken. Daar heb je mij niet voor nodig! Dat betekent dat jij omzet kunt genereren zonder steeds een webdesigner in te schakelen. Daarnaast genereert het systeem automatisch een factuur, wat je weer werk bespaart. Handig, toch?

Heb je een e-book gemaakt en wil je het verkopen? Of heb je een retraite gepland? Maak je betaalpagina en de betalingen stromen binnen! Gebruik je ActiveCampaign, MailBlue of MailTribe als mailsysteem? Dat is een gouden combinatie! Koppel het aan je mailsysteem en je e-book of cursus wordt automatisch naar je klant verzonden. Jij hoeft niets meer te doen!



Dit schreef ik zelf over Kennis.shop:

Exclusieve korting van mij bij aanschaf van Kennis.shop: €100
voor een LIFETIME licentie

Ben je klaar om je digitale producten met gemak te verkopen? Omdat ik Kennis.shop ambassadeur ben, mag ik €100 korting geven. Profiteer nu van mijn speciale kortingscode 100VIACB. Bovendien ontvang je een gratis onboarding sessie van mij persoonlijk.

Zo haal je alles uit je website!

Anderen bekeken ook

Door Christ'l van der Burgt

"Ik ben Christ'l van der Burgt, webdesigner, grafisch ontwerper en eigenaar van Ontwerp van C. Gedreven, leergierig, betrokken en een harde werker die vol passie ergens voor gaat. Ik leg graag karakter in mijn ontwerpen. Niet dat van mij, maar dat van mijn klant. Ik vertaal graag de passie en het verhaal in een mooi ontwerp. Connectie en impact maken voor de juiste doelgroep vind ik daarbij belangrijk."

Volg op sociale media