Laat zien wie je bent
en waar jouw bedrijf voor staat

Een sterk logo

Een logo is meer dan een plaatje of een bedrijfsnaam. Het is het gezicht van je bedrijf. Het moet passen bij jouw visie, missie en doelgroep. Het moet herkenbaar, uniek en tijdloos zijn. En de juiste boodschap overbrengen.

Een logo is onderdeel van je huisstijl & branding. Je ziet de huisstijl terug op je website, visitekaartjes, briefpapier en misschien zelfs op shirts of pennen die je laat bedrukken. Samen bedenken we de perfecte uitstraling voor jouw bedrijf. Wat maakt jou uniek? Hoe sluit jij aan bij de wensen van jouw doelgroep? Deze antwoorden vormen woord en beeld om tot een uniek ontwerp te komen. Geef met je huisstijl je persoonlijkheid en passie weer en laat een onuitwisbare indruk achter!

Samen bedenken we de perfecte uitstraling voor jouw bedrijf

Laat zien wie je bent

Je naambekendheid vergroten doe je door aanwezig te zijn. Je bereikt een groot publiek met een reclamebord, spandoek, een poster of een flyer. Met unieke en persoonlijke ontwerpen raken voorbijrijders bekend met jouw logo, je product en je locatie. Eenvoudige reclame met een uitstraling die bij jouw bedrijf past. Wil je jouw reclame nog beter op laten vallen? Denk aan een spandoek in raamwerk van RVS voor een chique, professionele uitstraling of de juist stoerdere mogelijkheden met (corten)staal. Ook voor andere reclame-uitingen in combinatie met metaal, zoals bloembakken of bewegwijzering zorg ik voor een passend idee dat aansluit bij jouw wensen en stijl.

Nieuwsgierig geworden naar mijn ideeën voor jouw bedrijf? 

Veelgestelde vragen

Ontwerp logo huisstijl

Over grafisch ontwerp

Wat is een vectorbestand?

De term vectorbestand wordt gebruikt voor alle afbeeldingen die je onbeperkt kunt vergroten en verkleinen zonder kwaliteitsverlies. Bij een bitmapbestand of pixelbestanden kan dit niet. Wanneer je een .jpg of een .png gaat vergroten, zie je dat de afbeelding is opgebouwd uit pixels. Een pixelbestand is daardoor minder geschikt voor drukwerk.

Wil je jouw logo laten drukken? Bijvoorbeeld voor de belettering van een auto of voor drukwerk zoals briefpapier, posters of visitekaartje? Zorg dan dat je hiervoor een vectorbestand aanlevert.

Lees het volledige antwoord

De beste kleur voor je logo

Welke kleur het beste is voor jouw logo of voor de huisstijl van je bedrijf is van veel factoren afhankelijk. Het belangrijkste is dat het past bij jou en je bedrijf. Met kleur kun je namelijk de sterkte kanten van je bedrijf benadrukken. Maar bij een verkeerde combinatie kan het ook een omgekeerd effect hebben.

Een aantal jaren geleden is onderzocht wat de impact is van kleuren. Wil je meer weten over de impact van kleuren in een logo, huisstijl of website? 

Meer informatie over de betekenis van kleuren

Heb je altijd een logo nodig?

Wanneer je net gestart bent met je bedrijf is je logo misschien nog niet zo belangrijk. Vaak wordt er een logo of een plaatje gebruikt ‘zodat er wat staat’.

Toch is het hebben van een logo wel belangrijk. Een logo is essentieel om een bedrijf te kunnen herkennen. Je zou kunnen zeggen dat een logo het gezicht van het bedrijf is. Het is vaak het eerste wat een klant of een bezoeker van je bedrijf ziet. Een logo is een onderdeel van je huisstijl en van de merkbeleving van je klant. Wat mij betreft is een logo zelfs een van de belangrijkste onderdelen van je branding!

Lees het volledige antwoord