Ik ben Christ’l

Ik ben Christ’l van der Burgt, het creatieve brein achter Ontwerp van C. De ‘komma-in-de-lucht’ in mijn naam hoort daar echt te staan. Mijn ouders vonden dat deze gewone naam net een beetje anders mocht zijn. Alhoewel ik het als kleuter enorm lastig vond om mijn naam te schrijven, weerspiegelt het nu ook wie ik ben en wil zijn: gewoon, maar toch onderscheidend.

Als webdesigner en grafisch ontwerper ben ik gedreven, leergierig, betrokken en een harde werker die vol passie ergens voor gaat. Ik leg graag karakter in mijn ontwerpen. Niet dat van mij, maar dat van mijn klant. Ik streef ernaar een mooi ontwerp en functionaliteit samen te laten komen. Ik vertaal graag de passie en het verhaal in het ontwerp. Daarnaast help ik ook bij het formuleren van de juiste boodschap die jouw verhaal vertelt.

Mijn missie is ‘Christ’l Clear’

Ik wil jou als ondernemer helpen om jezelf te laten zien aan de wereld, zowel visueel als in woorden. Om je te laten ontdekken dat je niet alleen een ondernemer bent, maar ook een geweldig persoon met een passie, een karakter, een missie en een schat aan kwaliteiten in je vakgebied. Dit alles vertaal ik naar een ontwerp dat jouw essentie vangt; een ontwerp waarin je jezelf herkent, waarin je jouw grootsheid kunt betreden en waarmee je aan de wereld kunt tonen: ‘Dit ben ik, dit is mijn bedrijf! Hier ben ik trots op en hier sta ik voor.’

Christ'l van Ontwerp van C Mill

Ik help ambitieuze ondernemers met een effectieve website die niet alleen hun unieke verhaal en passie uitdraagt, maar hen ook in staat stelt om met vertrouwen te groeien en de juiste klanten aan te trekken die hun visie delen.

Jezelf laten zien

Op een website hoort een foto van jou als eigenaar van je bedrijf. Eerlijk is eerlijk: Ik had ook niet meteen de juiste foto’s op mijn website staan. En ach… wanneer heb je dat wel? Ik zit zelf ook liever achter de camera dan ervoor. En ik zit liever achter mijn laptop dan dat ik bij jou op je laptop verschijn. Maar ondertussen ben ik stiekem best een beetje trots. Want dit ben ik. Dat verlegen meisje, altijd een van de kleinste van de klas, wat betekende dat je achteraan in het rijtje stond. Dat verlegen meisje, dat vroeger in de klas zo vlug een rood hoofd kreeg. Nu ben ik ondernemer en durf te gaan staan voor wie ik ben en waar ik in geloof. Vind ik het lastig om mezelf te laten zien en horen? Oh jawel! Dat blijft. Maar het wordt wel steeds gemakkelijker. Met mijn 1.63 m en schoenmaat 36 ben ik misschien niet groot, maar door het ondernemerschap voel ik me groter dan ooit.

Waarom kiezen voor Ontwerp van C

Omdat samenwerken met mij betekent dat je iemand hebt die net zo toegewijd is aan jouw succes als jij. Ik werk niet voor jou, maar mét jou, om een naadloze boodschap te creëren die zowel technisch als marketingtechnisch klopt. Door mijn kennis van zowel web- als grafisch ontwerp, zorg ik dat het totaalplaatje naadloos bij elkaar aansluit.

Ben jij er klaar voor?

Ben je klaar om samen met mij jouw verhaal te vertellen? Neem contact op en zet de eerste stap naar een ontwerp dat niet alleen jouw persoonlijkheid uitstraalt, maar ook de groei van je onderneming stimuleert!

Ben je klaar om samen met mij jouw unieke verhaal te vertellen en je website naar een hoger niveau te tillen? Neem contact op en ontdek hoe we samen jouw visie kunnen realiseren.

Ontwerpen met Karakter

Ontwerpen met passie, iets moois creëren waar jij blij van wordt, dat is wat ik graag doe. Meedenken met jouw branding: een logo of een website vertelt wat de drijfveren van jouw bedrijf zijn en wat jouw passie is.

Wil je dat jouw boodschap blijft hangen bij je klant? Raak dan de juiste snaar.

Tevreden klanten

Kopjes thee èn koffie

ideeën

Leuke weetjes over mij

Ik maakte graag werkstukken!

Ja, geloof het of niet. Als kind was ik dol op het maken van werkstukken. Heerlijk vond ik het om een ‘boekwerk’ te maken. Ik knipte plaatjes uit tijdschriften, schreef de teksten en ontwierp de lay-out. Ik geloof niet dat ik ooit lager dan een 8 kreeg voor mijn ingeleverde werk. Nu mag ik dagelijks ‘werkstukken maken’ op de computer. Elke klant heeft een eigen verhaal, wat ik mag vertalen naar een website.

Ik mocht als 18-jarige een Grand Prix organiseren.

Als verlegen meisje mocht ik tijdens de zomervakantie motorclub MSC Aldendriel in Mill helpen bij de organisatie van een internationale Grand Prix motorcross. Mijn vader was destijds secretaris van deze organisatie. De Grand Prix moest binnen drie weken worden georganiseerd omdat Brazilië het financieel en organisatorisch niet kon rondkrijgen. Terwijl mijn vader werkte, zat ik op kantoor en regelde zowat alles: sponsoring, het secretariaat, de persconferentie, contact met sponsors, promotors en rijders. Deze uitdaging leerde me zoveel over marketing, sponsoring, teamwork, deadlines en klantcommunicatie. De ervaring gaf me het vertrouwen om later mijn eigen bedrijf te starten.

Ik wilde juffrouw worden

Op de basisschool wist ik nog niet echt wat ik wilde worden, maar ik gaf vaak als antwoord dat ik juffrouw wilde worden. Na de havo heb ik zelfs het propedeusejaar voor de pabo (leraar basisonderwijs) gedaan. Maar ik kwam erachter dat het dit toch niet helemaal was. Als ik daar nu op terugkijk, zie ik wel de overeenkomst: mijn passie voor het begeleiden en tot bloei laten komen van anderen. Als juf wilde ik kinderen helpen groeien, nu help ik ondernemers hun verhaal te ontdekken en te vertellen. Voor mij houdt het niet op bij alleen de website. Ik inspireer, coach en ondersteun ondernemers graag om hun authentieke verhaal te vinden en uit te dragen.

Ik werkte als ontwerper in een showroom.

Na mijn opleiding Public Relations en Marketing wilde ik de arbeidsmarkt op. Destijds voelde de stap naar mijn droombaan nog te groot. Ik begon als ontwerper in een luxe sanitairzaak. Naast mijn baan bleef ik leren. Ik ging aan de slag met opleidingen zoals Photoshop, Illustrator en InDesign en leerde ik websites bouwen, leerde ik over SEO en deed ik schrijfcursussen. Deze baan heeft me unieke inzichten gegeven in klantgedrag en verkoopmechanismen. Die achtergrond neem ik mee in mijn websiteontwerp.
Mijn saleservaring heeft me geleerd dat het niet gaat om mooie praatjes, maar om oprechte verbinding en het helder overbrengen van de meerwaarde. Daarom maak ik geen standaard website. Ik creëer een website die jouw unieke verhaal en passie uitdraagt, je in staat stelt om met vertrouwen te groeien en de juiste klanten aantrekt die jouw visie delen.

Ik hou ervan om de wereld te ontdekken.

Naast mijn passie voor webdesign en het helpen van ondernemers, reis ik graag. Samen met mijn gezin en mijn partner Bas heb ik al veel van de wereld mogen zien. Het mooiste van reizen vind ik het ontmoeten van mensen, hun verhalen horen en echte connecties maken, zelfs als we niet dezelfde taal spreken.

Ik geloof sterk in het combineren van avontuur met een positieve impact. Zo hebben we meegedaan aan de Antwerpen-Banjul Challenge, waarbij we met onze auto naar Gambia reden en deze daar verkochten voor een goed doel: een kraamziekenhuis. Met onze kinderen hebben we het strand opgeruimd in Maleisië en tassen vol kleding naar een weeshuis in Myanmar gebracht.

Deze ervaringen verrijken niet alleen mijn leven, maar voeden ook mijn creativiteit en mijn vermogen om verschillende perspectieven te begrijpen – vaardigheden die ik dagelijks toepas in mijn werk met diverse ondernemers.

Een website is méér dan een online visitekaartje; het is een podium waarop jouw unieke identiteit en de essentie van je bedrijf schitteren.