BewustZijnenzo magazine

Ontwerp logo en beeldmerk voor:
- Logo en beeldmerk voor magazine (gedrukte versie)
- Logo voor online magazine
- Logo sociale media
- Grafische elementen die te gebruiken zijn in het magazine
Een logo is zo ongeveer het belangrijkste ontwerp van je bedrijf. Het is de kunst om het eenvoudig en toch bijzonder te houden. Sprekend zonder dat het schreeuwerig wordt. Wanneer je logo voor een magazine is, zijn deze kenmerken nog belangrijker. De voorkant van een magazine heeft namelijk al heel veel andere belangrijke informatie.
BewustZijnenzo is een magazine voor iedereen die kiest voor een bewuste levensstijl. Gezondheid voor lichaam en geest.
“Happy you – Happy world”, schrijft Diana Peters zelf op haar Facebookpagina. Aan mij de eer om ook Diana happy te maken met een logo. De cirkel vormt de basis van het ontwerp. De kleur rood staat voor passie en liefde. Hoe kan het ook mooier en symbolischer voor een magazine met deze boodschap.
Naast het ontwerp voor het magazine, kreeg het logo verschillende varianten. Voor het tijdschrift zelf, het online magazine en voor sociale media. Telkens in dezelfde stijl. Door een mooi proces van creatieve afstemming is er een sprekend logo ontstaan. Een logo die de basis vormt van de huisstijl en de branding van BewustZijnenzo.
“Met haar creatieve brein maakte ze van mijn verhaal een prachtig logo. Ze is een gevoelsmens is en ze heeft de gave om gevoel te laten zien in haar ontwerp.“
[meer]
Wil jij ook een sprekend logo dat toch rust uitstraalt?