Piko Style
Website
– WordPress website
– Domeinnaam en hosting
– Maatwerk ontwerp
– Veilige TLS/SSL-verbinding
– Premium thema
– Technische SEO
– Onderhoud
Ontwerp
– Logo
– Huisstijl
– Stickers
Deze week mocht ik een mooie uitbreiding doen op een bestaande website! Soms blijkt iets in de praktijk anders uit te pakken en is het nodig om de website wat aan te passen. Toen Piko Style verhuisde naar een fysieke winkel op de Kerkstraat in Mill, wilde Marie-Louise verder gaan met haar webshop in woonaccessoires, sieraden en enkele fashionitems.
Piko Style had al een gevestigde naam en vanaf het moment dat de winkel open is, is er flinke toeloop van klanten in de winkel. Zeker de uitbreiding van dameskleding is een echte aanwinst voor Mill en omgeving. Door de werkzaamheden in de winkel, kwam Marie-Louise niet toe aan het vullen en bijhouden van haar webshop. Op zo’n moment is het belangrijk om een juiste keuze te maken. Samen hebben we gezocht naar een best passende oplossing. We hebben wat pagina’s extra gemaakt, zodat de website nu fungeert als etalage van de fysieke winkel. Een eerste kennismaking met Piko Style in Mill. Het is de uitnodiging om te kijken op Facebook en Instagram, waar Marie-Louise bijna dagelijks foto’s en video’s van de laatste mode post.
Voor de bezoekers op de site is het duidelijk wat het aanbod is en ze krijgen een impressie van de winkel. Ook handig: Je kan via de website direct contact opnemen via Whatsapp.
Logo
Al eerder mocht ik de omschakeling naar fysieke winkel op creatieve wijze vertalen naar een nieuw logo. Met de herkenbaarheid van het oude logo, maar dan in een nieuw jasje, als middelpunt van de nieuwe huisstijl.
Inmiddels staat het logo prachtig op het pand en de bus te pronken. Overal komt de huisstijl weer terug. Op de bus, de spiegels, de gordijnen van de kleedhokjes en zelf op de deurmat zie je het logo terugkomen.
“Wat een topper die Christ’l. Wat een goede ideetjes heeft ze en ze staat je bij met raad en daad! Een zeer fijne samenwerking“